Klanten verhalen

Lees hoe Weply bedrijven helpt met klantenrelaties door het chatten.

Mine Arvinger

"Wij voelen dat cliënten al voorbereid zijn met wat zij willen bereiken, voordat wij hen bellen."

Betere communicatie met ons klantenbestand.
Voordat we Weply aan onze website toevoegden, verloren we klanten met acute behoeften aan andere leveranciers. Soms is het krijgen van een eerste reactie al voldoende om de klant op zijn gemak te houden totdat een van onze consultants antwoordt met de benodigde informatie of een servicemonteur stuurt.

Daniel R.

Al met al een zeer tevreden gebruiker van Weply!
Als marketeer bij Weply heb ik me opnieuw gerealiseerd hoe belangrijk het is om naar klanten te luisteren en naar wat ze vragen. De gesprekken van Weply helpen me de inhoud op onze site te verbeteren en vragen van klanten te beantwoorden voordat ze worden gesteld.

Ida Marie N.

Zeer tevreden als klant
Het bedrijf is erg behulpzaam bij het maken van eventuele aanpassingen aan de livechat en chatagenten. Je hebt het gevoel dat je de controle hebt over wat er in de livechat gebeurt, zonder direct betrokken te zijn bij de chatsessies, waar de Weply-agenten hun werk doen. Hun klantenondersteuning is uitstekend en het bedrijfsmodel is zeer betaalbaar.

Christian A.

Gesprekken die leiden tot verkoop