Klantverhalen – Twents Occasion Center

Hoe Twents Occasion Center websitebezoekers converteert naar sales gekwalificeerde leads

rsz_pexels-pixabay-164634
chat (2)

45%

VAN DE
BEZOEKERSCHAT
MET ONS

verified (3)

35%

VAN DE CHATS
WORDT EEN
HOT LEAD

moon

58%

VAN DE LEADS
ONTWIKKELT ZICH
BUITEN
KANTOORUREN

Bijgewerkt 23 januari 2023

De uitdaging

Voordat Twents Occasion Center gebruik maakte van Weply, kwamen aanvragen van potentiële klanten binnen via de enige manier om websitebezoekers te converteren, namelijk het contact formulier.

Twens Occasion vond het lastig in te schatten of de aanvraag uit serieuze interesse bestond of dat het oriënterende aanvragen waren.

“Door gebruik te maken van de Weply live chat heb je al snel een goed beeld van de potentiële klant en in hoeverre de interesse serieus is.”

- Maarten Lansik, Directeur

Klantverhalen – Twents Occasion Center

Hoe Twents Occasion Center websitebezoekers converteert naar sales gekwalificeerde leads

rsz_pexels-pixabay-164634
chat (2)

45%

VAN DE
BEZOEKERSCHAT
MET ONS

verified (3)

35%

VAN DE CHATS
WORDT EEN
HOT LEAD

moon

58%

VAN DE LEADS
ONTWIKKELT ZICH
BUITEN
KANTOORUREN

Bijgewerkt 23 januari 2023

De uitdaging

Voordat Twents Occasion Center gebruik maakte van Weply, kwamen aanvragen van potentiële klanten binnen via de enige manier om websitebezoekers te converteren, namelijk het contact formulier.

Twens Occasion vond het lastig in te schatten of de aanvraag uit serieuze interesse bestond of dat het oriënterende aanvragen waren.

“Door gebruik te maken van de Weply live chat heb je al snel een goed beeld van de potentiële klant en in hoeverre de interesse serieus is.”

- Maarten Lansik, Directeur

Scherp geprijsde occasions, dat is waar het Twents Occasion Center voor staat. Bij Twents Occasion center kunt u terecht voor alle merken occasions. Ook voor de verkoop van uw huidige auto bent u bij hen aan het juiste adres. Al de occasions zijn rijklaar en kunnen direct tenaamgesteld worden. Ook zijn er diverse afleverpakketten beschikbaar.

Scherp geprijsde occasions, dat is waar het Twents Occasion Center voor staat. Bij Twents Occasion center kunt u terecht voor alle merken occasions. Ook voor de verkoop van uw huidige auto bent u bij hen aan het juiste adres. Al de occasions zijn rijklaar en kunnen direct tenaamgesteld worden. Ook zijn er diverse afleverpakketten beschikbaar.

Oplossing

Doordat de Live chat van Weply 24/7, 365 dagen online is, worden de potentiële klanten goed en snel te woord gestaan. De gemiddelde reactietijd ligt rond de 8 seconden! Hierdoor voelen de websitebezoekers zich meteen gehoord en geeft dit een prettig eerste contactmoment met Twens Occasion Center.

Doordat de potentiële klanten in de chat worden gescand op interesse, krijgt Twents Occasion Center meteen een duidelijk inzicht in hoeverre de interesse serieus is. Zodra de contact gegevens zijn uitgevraagd van deze potentiële klant, kan het verkoopproces van start gaan en zal dit dan ook gemakkelijk verlopen door de verkregen informatie.

Oplossing

Doordat de Live chat van Weply 24/7, 365 dagen online is, worden de potentiële klanten goed en snel te woord gestaan. De gemiddelde reactietijd ligt rond de 8 seconden! Hierdoor voelen de websitebezoekers zich meteen gehoord en geeft dit een prettig eerste contactmoment met Twens Occasion Center.

Doordat de potentiële klanten in de chat worden gescand op interesse, krijgt Twents Occasion Center meteen een duidelijk inzicht in hoeverre de interesse serieus is. Zodra de contact gegevens zijn uitgevraagd van deze potentiële klant, kan het verkoopproces van start gaan en zal dit dan ook gemakkelijk verlopen door de verkregen informatie.

Het resultaat

Bij Twents Occasion Center merken ze dat de leads die zij krijgen gescand zijn op interesse. Er worden sales gekwalificeerde leads gestuurd waar het verkoopproces meteen van start kan gaan. Van de chats die gevoerd wordt op de website van Twents Occasion Center is maar liefst 58% van de chats buiten de kantooruren. Het Twents Occasion Center is nu 24/7, 365 dagen per jaar bereikbaar voor zowel klanten als potentiële klanten. Dit zorgt ervoor dat zowel klanten als potentiële klanten zich gehoord voelen.

Voorheen vonden ze het lastig om een inzicht te krijgen of de interesse oprecht was.

Na een eenvoudige implementatie was de chat binnen 5 minuten live op de website.

Door de samenwerking kunnen zij zowel de klanten als de potentiële klanten op ieder moment te woord staan.

Een op de drie gevoerde chats wordt geconverteerd naar een lead.

Het resultaat

Bij Twents Occasion Center merken ze dat de leads die zij krijgen gescand zijn op interesse. Er worden sales gekwalificeerde leads gestuurd waar het verkoopproces meteen van start kan gaan. Van de chats die gevoerd wordt op de website van Twents Occasion Center is maar liefst 58% van de chats buiten de kantooruren. Het Twents Occasion Center is nu 24/7, 365 dagen per jaar bereikbaar voor zowel klanten als potentiële klanten. Dit zorgt ervoor dat zowel klanten als potentiële klanten zich gehoord voelen.

Voorheen vonden ze het lastig om een inzicht te krijgen of de interesse oprecht was.

Na een eenvoudige implementatie was de chat binnen 5 minuten live op de website.

Door de samenwerking kunnen zij zowel de klanten als de potentiële klanten op ieder moment te woord staan.

Een op de drie gevoerde chats wordt geconverteerd naar een lead.

“Weply reageert snel en de vragen die aan de potentiële klant worden gesteld zijn goed en alles is mogelijk in overleg”

- Maarten Lansik, Directeur

“Weply reageert snel en de vragen die aan de potentiële klant worden gesteld zijn goed en alles is mogelijk in overleg”

- Maarten Lansik, Directeur

Wat Weply leverde

start_icon_website

Website widget

Wij bouwen en ontwerpen uw chat zoals u dat wilt. Pas bijvoorbeeld de kleur van de chat aan naar de kleuren van uw merk.

Leads icon

Notificaties via email

Uw leads komen direct in uw e-mail inbox terecht met de gegevens van uw potentiële klant en het volledige chatgesprek.

conversation icon

Persoonlijke dialogen

Wij ontmoeten uw bezoekers waar zij zich bevinden en zorgen voor een gepersonaliseerde dialoog voor elke bezoeker.

availability

24/7 bereikbaar

We zijn de hele dag online, elke dag. Zo kunnen uw potentiële klanten altijd met u in contact komen.

business-report_icon_website

Data dashboard

Krijg een overzicht van uw resultaten op één plaats. De gegevens omvatten alle dialogen, uitgaven en conversiegegevens.

Advisor icon

Customer Success

U krijgt een persoonlijke Customer Success Manager die ervoor zorgt dat uw chat het hoogste potentieel bereikt.

Wat Weply leverde

start_icon_website

Website widget

Wij bouwen en ontwerpen uw chat zoals u dat wilt. Pas bijvoorbeeld de kleur van de chat aan naar de kleuren van uw merk.

Leads icon

Notificaties via email

Uw leads komen direct in uw e-mail inbox terecht met de gegevens van uw potentiële klant en het volledige chatgesprek.

conversation icon

Persoonlijke dialogen

Wij ontmoeten uw bezoekers waar zij zich bevinden en zorgen voor een gepersonaliseerde dialoog voor elke bezoeker.

availability

24/7 bereikbaar

We zijn de hele dag online, elke dag. Zo kunnen uw potentiële klanten altijd met u in contact komen.

business-report_icon_website

Data dashboard

Krijg een overzicht van uw resultaten op één plaats. De gegevens omvatten alle dialogen, uitgaven en conversiegegevens.

Advisor icon

Customer Success

U krijgt een persoonlijke Customer Success Manager die ervoor zorgt dat uw chat het hoogste potentieel bereikt.

Andere klantcases

bike masters hero

"Weply helpt ons om klanten dezelfde ervaring te geven als in een fysieke winkel."

Morgan Kvick | Bike Masters

chat (2)

29%

VAN DE
BEZOEKERSCHAT
MET ONS

verified (3)

23%

VAN DE CHATS
WORDT EEN
HOT LEAD

moon

45%

VAN DE LEADS
ONTWIKKELT ZICH
BUITEN
KANTOORUREN

Bjorns Akeri hero

"Het mooiste is dat wij zelf geen medewerker hoeven te hebben die de vragen beantwoord"

Johan Västerberg | Björns Åkeri

chat (2)

71%

VAN DE
BEZOEKERSCHAT
MET ONS

verified (3)

48%

VAN DE CHATS
WORDT EEN
HOT LEAD

moon

39%

VAN DE LEADS
ONTWIKKELT ZICH
BUITEN
KANTOORUREN

AXS Nordic hero

"Weply levert een uitstekende service en handelt professioneel."

Tommy Engman | AXS Nordic

chat (2)

26%

VAN DE
BEZOEKERSCHAT
MET ONS

verified (3)

25%

VAN DE CHATS
WORDT EEN
HOT LEAD

moon

57%

VAN DE LEADS
ONTWIKKELT ZICH
BUITEN
KANTOORUREN

Andere klantcases

bike masters hero

"Weply helpt ons om klanten dezelfde ervaring te geven als in een fysieke winkel."

Morgan Kvick | Bike Masters

chat (2)

29%

VAN DE
BEZOEKERSCHAT
MET ONS

verified (3)

23%

VAN DE CHATS
WORDT EEN
HOT LEAD

moon

45%

VAN DE LEADS
ONTWIKKELT ZICH
BUITEN
KANTOORUREN

Bjorns Akeri hero

"Het mooiste is dat wij zelf geen medewerker hoeven te hebben die de vragen beantwoord"

Johan Västerberg | Björns Åkeri

chat (2)

71%

VAN DE
BEZOEKERSCHAT
MET ONS

verified (3)

48%

VAN DE CHATS
WORDT EEN
HOT LEAD

moon

39%

VAN DE LEADS
ONTWIKKELT ZICH
BUITEN
KANTOORUREN

AXS Nordic hero

"Weply levert een uitstekende service en handelt professioneel."

Tommy Engman | AXS Nordic

chat (2)

26%

VAN DE
BEZOEKERSCHAT
MET ONS

verified (3)

25%

VAN DE CHATS
WORDT EEN
HOT LEAD

moon

57%

VAN DE LEADS
ONTWIKKELT ZICH
BUITEN
KANTOORUREN

Meer leads creëren is heel eenvoudig

installation icon

1. Installeer de chat binnen 5 minuten

U ontvangt een stukje JavaScript dat geïmplementeerd moet worden in de footer van uw website. Als u technische ondersteuning nodig heeft, helpen wij u hier graag mee.

conversation icon

2. Wij beantwoorden vragen van uw klanten

Wij verwerken alle vragen in de chat 24/7, 365 dagen per jaar en helpen uw klanten aan de informatie die zij zoeken.

Leads icon

3. Wij sturen u warme leads door

Wij verzamelen informatie over de behoeften van klanten en versturen warme leads rechtstreeks naar uw inbox en CRM-systeem.