Enkeltmandsvirksomhed2

Een digitale receptionist boost jouw business

Neem een extra paar handen in dienst die 24/7 online alle aanvragen behandeld, zodat jij je kan richten op het echte werk.

Enkeltmandsvirksomhed2

Een digitale receptionist boost jouw business

Neem een extra paar handen in dienst die 24/7 online alle aanvragen behandeld, zodat jij je kan richten op het echte werk.

Wij verhogen je efficiëntie en verkoop

evaluation

Sales gekwalificeerde leads

Wij zijn constant op zoek naar nieuwe leads die voldoen aan jouw eisen. Wanneer we deze vinden verzamelen we alle gegevens en sturen we ze direct naar jou door 

availability

Personeel dat 24/7 aanwezig is

Houd de interesse van klanten vast door vragen altijd binnen 4 seconden te beantwoorden, dag en nacht.

analysis

Proactieve klantenservice

Je persoonlijke Customer Service Manager zal je resultaten in de gaten houden, regelmatig contact opnemen, en ervoor zorgen dat jij alles uit de chatfunctie kan halen.

Wij verhogen je efficiëntie en verkoop

evaluation

Sales gekwalificeerde leads 

Wij zijn constant op zoek naar nieuwe leads die voldoen aan jouw eisen. Wanneer we deze vinden verzamelen we alle gegevens en sturen we ze direct naar jou door.

availability

Personeel dat 24/7 aanwezig is

Houd de interesse van klanten vast door vragen altijd binnen 4 seconden te beantwoorden, dag en nacht.

analysis

Proactieve klantenservice 

Je persoonlijke Customer Service Manager zal je resultaten in de gaten houden, regelmatig contact opnemen, en ervoor zorgen dat jij alles uit de chatfunctie kan halen.

Krijg inzicht in de data van jouw klanten

Dashboard

Leer je klanten kennen

Krijg een uniek inzicht in de wensen en gedachtes van jouw klantenkring wanneer zij zich op jouw website bevinden. Deze informatie kan gebruikt worden voor optimalisaties in sales, marketing en klantenservice.

Alle data binnen handbereik

Ons klant-portaal geeft je een overzichtelijk beeld van alle kwalitatieve en kwantitatieve data die binnenkomen via de chat.

Krijg inzicht in de data van jouw klanten

Dashboard

Leer je klanten kennen

Krijg een uniek inzicht in de wensen en gedachtes van jouw klantenkring wanneer zij zich op jouw website bevinden. Deze informatie kan gebruikt worden voor optimalisaties in sales, marketing en klantenservice.

Alle data binnen handbereik

Ons klant-portaal geeft je een overzichtelijk beeld van alle kwalitatieve en kwantitatieve data die binnenkomen via de chat.

Wees dag en nacht online op de manier waarop jij wil

Klanten vinden het fijner om te chatten

Een chat is een effectieve manier om snel bereikbaar te zijn voor jouw klanten, en ze direct te woord te staan. Hierdoor verminder je de hoeveelheid tijd die je normaliter kwijt zou zijn aan het beantwoorden van mail- of telefonisch contact, waardoor er meer tijd over blijft voor andere taken.

Maak gebruik van de hele dag

50% van alle chats worden buiten de reguliere kantooruren gevoerd, bijvoorbeeld in het weekend of in de avonden. Door 24/7 online te zijn benut je deze uren en worden er meer sales gegenereerd.

Enkeltmandsvirksomhed

Wees dag en nacht online op de manier waarop jij wil

Klanten vinden het fijner om te chatten

Een chat is een effectieve manier om snel bereikbaar te zijn voor jouw klanten, en ze direct te woord te staan. Hierdoor verminder je de hoeveelheid tijd die je normaliter kwijt zou zijn aan het beantwoorden van mail- of telefonisch contact, waardoor er meer tijd over blijft voor andere taken.

Maak gebruik van de hele dag

50% van alle chats worden buiten de reguliere kantooruren gevoerd, bijvoorbeeld in het weekend of in de avonden. Door 24/7 online te zijn benut je deze uren en worden er meer sales gegenereerd. 

Enkeltmandsvirksomhed

Weply chat vs. other chats

24/7 handling
Easy and quick solution
Fewer errors
Improved customer engagement
Start-up costs Low Low High
Operating costs Medium High Low
Average response time Less than 4 seconds Up to several hours 0.1 seconds

Weply chat vs. other chats

24/7 handling
Easy and quick solution
Fewer errors
Improved customer engagement
Start-up costs Low Low High
Operating costs Medium High Low
Average response time Less than 4 seconds Up to several hours 0.1 seconds

Probeer de Weply chat 7 dagen gratis
- en ontdek het potentieel in uw websiteverkeer

Schrijf u in voor
een gratis proefperiode

Zodra wij de live chat gereed hebben gemaakt, nemen wij contact op.
Daarna kunt u binnen 5 minuten starten.

NL_Try-for-free (#42)?

Onze chat consultants beheren de chat 24/7

We sturen sales gekwalificeerde leads naar u door gedurende de gehele proefperiode

De proefperiode is geheel vrijblijvend

Begeleiding van een Customer Success Manager

Elk derde chatgesprek is omgezet naar een lead vorig jaar

Capterra-White-removebg-preview

Probeer de Weply chat 7 dagen gratis
- en ontdek het potentieel in uw websiteverkeer

Schrijf u in voor
een gratis proefperiode

Zodra wij de live chat gereed hebben gemaakt, nemen wij contact op.
Daarna kunt u binnen 5 minuten starten.

NL_Try-for-free (#42)?

Onze chat consultants beheren de chat 24/7

We sturen sales gekwalificeerde leads naar u door gedurende de gehele proefperiode

De proefperiode is geheel vrijblijvend

Begeleiding van een Customer Success Manager

Elk derde chatgesprek is omgezet naar een lead vorig jaar

Capterra-White-removebg-preview

We helpen meer dan 2.400 bedrijven
om het meeste uit hun websiteverkeer te halen

We helpen meer dan 2.400 bedrijven
om het meeste uit hun websiteverkeer te halen

"Wij merken dat de klant over meer informatie beschikt als wij ze opbellen."

— Thomas Vasileiou | Mine Arvinger

"Wij merken dat de klant over meer informatie beschikt als wij ze opbellen."

— Thomas Vasileiou | Mine Arvinger