Buitengewone service voor jouw klanten
Overtref de verwachtingen van je klanten door 24/7 online te zijn op jouw zakelijke website. Online contact met echte mensen tilt jouw klantenservice naar een hoger niveau.
Ontdek het digitale gedrag van jouw klanten
Waardevolle inzichten
Elke chat die gevoerd wordt op je website is een waardevol inzicht in de gedachten, twijfels en wensen van een klant. Maak optimaal gebruik van deze customer journey en optimaliseer de web-ervaring voor alle klanten.
Alle data verzameld op één plek
Ons klant-portaal geeft je een overzichtelijk beeld van alle kwalitatieve en kwantitatieve data die binnenkomen via de chat. Deze informatie kan gebruikt worden om te optimaliseren in sales, marketing en klantenservice.
Een chat is de meest gebruikte methode om contact met klanten te initiëren
Extra handen in klantenservice
Een chat is de meest populaire manier om een bedrijf te benaderen. Wij vangen nieuwe klanten op en filteren deze, waardoor de druk van jouw eigen klantenservice kanalen gehaald wordt.
Filter irrelevante leads
Creëer op persoonlijke criteria en bepaald zo jouw ideale klantprofiel. Wij zullen vervolgens alleen leads doorsturen die binnen dit profiel passen.
Probeer de Weply chat 7 dagen gratis
- en ontdek het potentieel in uw websiteverkeer
Schrijf u in voor
een gratis proefperiode
Zodra wij de live chat gereed hebben gemaakt, nemen wij contact op.
Daarna kunt u binnen 5 minuten starten.
Onze chat consultants beheren de chat 24/7
We sturen sales gekwalificeerde leads naar u door gedurende de gehele proefperiode
De proefperiode is geheel vrijblijvend
Begeleiding van een Customer Success Manager
Elk derde chatgesprek is omgezet naar een lead vorig jaar
"We krijgen geweldige leads via de chat en we kunnen al snel vaststellen of er een kans ligt voor een samenwerking. Dat is heel waardevol.”
— Frederik Sandgrav | Sandgrav Solutions