Converteer huidig web-verkeer naar waardevolle leads
Geef je marketing en conversieratio een boost door 24/7 online te zijn. Wij leveren sales-gekwalificeerde leads door persoonlijke gesprekken te voeren.
Verhoog je omzet en haal meer uit je huidige marketingbudget
Boost je conversie
Over het algemeen gaat 99% van het marketingbudget van een bedrijf naar het genereren van web-verkeer. Dit maakt een live chat de ultieme conversie tool, waarmee je gegarandeerd meer uit je web-verkeer haalt.
Stijg in de SEO-ranking door de chat
Betrokkenheid is een belangrijke parameter voor Google waarmee ze factoren zoals dwell time en bounce rate vaststellen, iets wat positief beïnvloed wordt door de verhoogde interactie die voortkomt uit live chat.
Een optimale set-up met A/B-tests
De beste manier om achter de winnende samenstelling te komen is door te testen. Wij helpen jou met het testen van tot wel 34 parameters in je chat, waarmee we zorgen dat jij je prestatie kan optimaliseren.
Zorg voor sales gekwalificeerde leads
Verzamel leads op een natuurlijke manier
Zet je huidige bezoekers op een natuurlijke manier om in leads door de communicatiefocus op de chat te leggen. Dit zal een stukje extra waarde toevoegen aan klanten waarbij de interesse al is gewekt.
Stel unieke eisen aan jouw leads
Welke klanten wil je nou echt binnenhalen? Stel de criteria voor jouw ideale klant vast, en onze chatconsultants zullen alleen informatie verzamen die binnen jouw klantprofiel vallen.
Probeer de Weply chat 7 dagen gratis
- en ontdek het potentieel in uw websiteverkeer
Schrijf u in voor
een gratis proefperiode
Zodra wij de live chat gereed hebben gemaakt, nemen wij contact op.
Daarna kunt u binnen 5 minuten starten.
Onze chat consultants beheren de chat 24/7
We sturen sales gekwalificeerde leads naar u door gedurende de gehele proefperiode
De proefperiode is geheel vrijblijvend
Begeleiding van een Customer Success Manager
Elk derde chatgesprek is omgezet naar een lead vorig jaar
“In slechts een paar dagen zagen we dat de leads die we hadden binnengekregen zorgden voor extra omzet – en daarna nog veel vaker. Dat komt omdat we een klantendeel hebben kunnen bereiken dat we hiervoor niet konden bereiken.”
— Tomas Maltha Krogh | Bomae