Converteer uw websitebezoekers met de Weply live chat

Onze ervaren chat consultants zijn specialisten in het genereren van warme leads voor adviseurs

Mine Arvinger

Dankzij Weply is Mine Arvinger 24 uur per dag, 365 dagen per jaar beschikbaar voor potentiële klanten, met echte personen die klaar staan om te helpen in de chat.

chat (2)

21%

VAN DE BEZOEKERS
CHATTEN MET ONS

verified (3)

49%

CHATS WORDEN
WARME LEADS

moon

44%

VAN DE CHATS ZIJN BUITEN WERKTIJD

mine-arvinger-stills-03

Mine Arvinger

Met Weply is Mine Arvinger 24 uur per dag, elke dag van het jaar, beschikbaar voor potentiële klanten, met echte mensen die klaar staan om te helpen in de chat.

chat (2)

21%

BEZOEKERS
CHATTEN MET ONS

verified (3)

49%

CHATTEN WORDEN
HOT LEADS

moon

44%

LEIDINGEN BUITEN
KANTOORUREN

Uw websiteverkeer omzetten in klanten

Industries_COLLAGELegal_advisor

24/7, 365 dagen per jaar bereikbaar

Dankzij de live chat van Weply is uw website 24/7 persoonlijk bemand en loopt u nooit meer potentiële klanten mis. Dit geldt dus ook voor buiten de kantooruren en het weekend. Biedt uw (potentiële) klanten extra waarden en creëer de beste eerste indruk zodat zij in de toekomst het eerst aan uw bedrijf denken.

Websiteverkeer omzetten in klanten

Onze chat consultants screenen uw websitebezoekers en verzamelen informatie over degenen die interesse tonen in uw product/dienst. U geeft zelf aan welke informatie uw wilt verkrijgen over uw potentiële klanten. Denk hierbij aan naam, telefoonnummer, e-mail en interesse in specifiek een product. Onze chat consultants sturen de informatie direct naar uw inbox en/of CRM systeem.

Gekwalificeerde en hoog opgeleide chat consultants

Afgelopen jaren hebben wij veel ervaring op gedaan op het gebied van chatten in de consultancy branche. Wij kennen zowel uw behoeften als de behoeften van uw klanten. De chat consultants van Weply worden continu getraind en voorzien van feedback om de beste service te leveren aan uw (potentiële) klanten.

Meer websiteverkeer omzetten in klanten

Online 24/7, 365 dagen per jaar bereikbaar zijn

Dankzij de live chat van Weply is uw website 24/7 persoonlijk bemand en loopt u nooit potentiële klanten mis. Dit geldt dus voor buiten de kantoor uren en het weekend. Biedt uw (potentiële) klanten extra waarden en creëer de beste eerste indruk zodat zij in de toekomst het eerst aan uw bedrijf denken.

Website verkeer verandert in klanten

Onze chat consultants screenen uw verkeer op bezoekers, en verzamelen informatie over degenen die geïnteresseerd zijn om te kopen. U stelt uw eigen eisen aan welke informatie u wilt over uw potentiële klanten - zoals naam, telefoonnummer, e-mail en adviesbehoeften. Onze chat consultants sturen de 'red-hot leads' direct naar uw inbox en/of CRM systeem.

Gekwalificeerde en hoog opgeleide chat consultants

Wij hebben ruime ervaring met het afhandelen van chats in de adviesbranche en kennen de behoeften van de eindklant. De chat consultants van Weply zijn veelzijdig in chat psychologie en worden continu getraind om de beste service te leveren aan uw potentiële klanten.

Industries_COLLAGELegal_advisor

Wat is een lead?

Een lead is iemand die interesse heeft getoond in de diensten of producten die uw bedrijf aanbiedt. Zij zouden graag in contact willen komen voor extra informatie.

Bij Weply sturen we alleen sales-gekwalificeerde leads naar u toe. Dit betekent dat u alleen leads ontvangt van mensen die voldoen aan de definitie van uw ideale klantprofiel. U kiest zelf welke informatie u over uw leads wilt ontvangen. Wij denken hier uiteraard met u mee en helpen om uw bedrijf te laten groeien.

Wat is een lead?

Kortom, een lead is iemand die interesse heeft getoond in de diensten van uw bedrijf en graag met u in contact wil komen.

Bij Weply sturen we alleen sales-gekwalificeerde leads naar u toe. Dit betekent dat u alleen leads ontvangt van mensen die klaar zijn om bij u te kopen en die voldoen aan de definitie van uw ideale klantprofiel. U kiest zelf welke informatie u over uw leads wilt hebben, maar uiteraard helpen wij u om de beste leads voor u te krijgen.

Mensen willen contact met echte personen

Uit onderzoek is gebleken dat 93% van de websitebezoekers de voorkeur geeft aan het communiceren met een echt persoon wanneer het om koopinteresse gaat. De voornaamste reden hiervoor is dat de klant zich begrepen moet voelen en dat het bedrijf een vertrouwde uitstraling geeft. Bijvoorbeeld in de adviessector, waar het kan gaan om het opmaken van een testament, het starten van een pensioenregeling of het inwinnen van advies over je verzekering.

Hoewel een website of chatbot uw (potentiële) klanten van algemene informatie kan voorzien, zijn het alleen mensen die zich kunnen inleven in hen en te woord staan bij complexere vragen of interesse.

Onze chat consultants reageren binnen 8 seconden

Onze chat consultants pakken de eerste chats binnen 8 seconden op, zodat de bezoeker zich meteen gehoord en geholpen voelt. Een snelle reactie houdt de bezoeker op de site en resulteert in meer warme leads. Het is zelfs zo dat elke 3e chat in 2021 uitmondde in een lead.

De gemiddelde chatconversatie duurt iets meer dan 8 minuten en bestaat uit meerdere interacties tussen de klant en de chat consultant. Dit is de tijd die u wint en kan besteden aan belangrijke taken binnen uw bedrijf.

Met Weply live chat bent u 24/7 bereikbaar en neemt u een deel van de druk weg van uw andere communicatiekanalen, terwijl u meer websitebezoekers omzet in potentiële klanten.

Mensen willen ontmoet worden door mensen

93% geeft de voorkeur aan communicatie met een echte persoon in een koopsituatie. Dit is vooral belangrijk in koopsituaties waarin mensen zich begrepen moeten voelen en het bedrijf moeten vertrouwen - bijvoorbeeld in de adviessector, waar het kan gaan om het opmaken van een testament, het starten van een pensioenregeling of het inwinnen van advies over je verzekering.

Hoewel een website of chatbot statische informatie kan verstrekken, zijn het alleen mensen die zich kunnen inleven in mensen en hen kunnen ontmoeten waar ze zijn.

Onze chat consulenten reageren binnen 4 seconden

Onze chatconsultants handelen chats binnen 4 seconden af, zodat de bezoeker zich meteen gehoord en geholpen voelt. Een snelle reactie houdt de bezoeker op de site en resulteert in meer warme leads. Het is zelfs zo dat elke 3e chat in 2021 uitmondde in een lead.

De gemiddelde chatconversatie duurt iets meer dan 8 minuten, en bestaat uit meerdere interacties tussen de klant en de chatconsultant. Dat is tijd die u zou kunnen besteden aan belangrijke taken in uw bedrijf.

Met Weply live chat bent u 24/7 bereikbaar en neemt u een deel van de druk weg van uw andere communicatiekanalen, terwijl u meer websitebezoekers omzet in potentiële klanten.

Zo gemakkelijk is het om meer leads te genereren

installation icon

1. Chat opzetten in slechts vijf minuten

U ontvangt een stukje code dat u op uw website kunt plaatsen. Als u technische begeleiding nodig heeft, zijn wij er om u te helpen.

search

2. U bepaalt uw wat een lead is

Welke informatie hebt u nodig van potentiële klanten? U kunt naam, telefoonnummer, info over behoefte en nog veel meer krijgen.

conversation icon

3. Wij behandelen vragen van klanten

Wij behandelen alle vragen in de chat 24/7/365, en helpen uw klanten de informatie te vinden die ze nodig hebben

Leads icon

4. Wij sturen hot leads naar u

Wij verzamelen informatie over de behoeften van de klant en sturen kant-en-klare leads rechtstreeks naar uw inbox en CRM-systeem.

Het is zo makkelijk om meer leads te genereren

installation icon

1. Chat opzetten in slechts vijf minuten

U ontvangt een stukje code dat u op uw website kunt plaatsen. Als u technische begeleiding nodig heeft, zijn wij er om u te helpen.

search

2. U bepaalt uw loodbehoeften

Welke informatie hebt u nodig van potentiële klanten? U kunt naam, telefoonnummer, info over behoefte aan advies en meer krijgen.

conversation icon

3. Wij zorgen voor vragen van klanten

Wij behandelen alle vragen in de chat 24/7/365, en helpen uw klanten de informatie te vinden die ze nodig hebben

Leads icon

4. Wij sturen hot leads naar u

Wij verzamelen informatie over de behoeften van de klant en sturen kant-en-klare leads rechtstreeks naar uw inbox en CRM-systeem.

Probeer de Weply live chat 7 dagen gratis uit

Schrijf u in voor een gratis proefperiode

We implementeren de chat zodra we in contact zijn gekomen met u.
Vanaf daar duurt het slechts 5 minuten om te beginnen.

NL_Try-for-free (#42)?

Onze chat consultants behandelen de chat 24/7

Wij sturen hot leads gedurende de proefperiode

De proefperiode is 100% vrijblijvend

Begeleiding van een Klanten Succes Manager

Elke 3e chat veranderde in een lead vorig jaar

Capterra-White-removebg-preview

Probeer Weply livechat 7 dagen gratis uit

Schrijf u in voor een gratis proefperiode

We zetten uw chat op zodra we contact met u opnemen.
Vanaf daar duurt het slechts 5 minuten om te beginnen.

NL_Try-for-free (#42)?

Onze chat consultants behandelen de chat 24/7

Wij sturen hot leads gedurende de proefperiode

De proefperiode is 100% vrijblijvend

Begeleiding van een Klanten Succes Manager

Elke 3e chat veranderde in een lead vorig jaar

Capterra-White-removebg-preview

We helpen meer dan 2.400 bedrijven
om het meeste uit hun websiteverkeer te halen

We helpen meer dan 2.400 bedrijven
om het meeste uit hun websiteverkeer te halen

"Het is duidelijk dat de klant al voorbereid en opgewarmd is voordat we ze bellen."

— Thomas Vasileiou | Mine Arvinger

"Het is duidelijk dat de klant al geïnformeerd en voorbereid is voordat we ze bellen."

— Thomas Vasileiou | Mine Arvinger