Krijg meer klanten met 24/7 live chat

Wij zijn specialisten in het genereren van verkoop gekwalificeerde leads in de auto-industrie

Uggerhøj framegrab 2

Uggerhøj Auto

Met Weply is Uggerhøj 24 uur per dag, elke dag van het jaar, beschikbaar voor potentiële klanten, met echte mensen die klaar staan om te helpen in de chat.

chat (2)

26%

BEZOEKERS
CHATTEN MET ONS

verified (3)

25%

CHATTEN WORDEN
HOT LEADS

moon

57%

LEIDINGEN BUITEN
KANTOORUREN

Uggerhøj framegrab 2

Uggerhøj Auto

Met Weply is Uggerhøj 24 uur per dag, elke dag van het jaar, beschikbaar voor potentiële klanten, met echte mensen die klaar staan om te helpen in de chat.

chat (2)

26%

BEZOEKERS
CHATTEN MET ONS

verified (3)

25%

CHATTEN WORDEN
HOT LEADS

moon

57%

LEIDINGEN BUITEN
KANTOORUREN

Zie potentiële verkopen binnenstromen, 24 uur per dag

industries_photoCAR

Je bent altijd beschikbaar, elke dag van het jaar

Wij zijn te allen tijde online namens u, zodat u nooit potentiële klanten misloopt - zelfs als uw winkel of garage gesloten is. U kunt real-time persoonlijke service bieden en de best mogelijke online klantervaring creëren, waardoor bezoekers voor u kiezen.

Website bezoekers worden klanten

Wij screenen uw verkeer voor geïnteresseerde kopers en verzamelen precies die informatie die u wilt - zoals naam, telefoonnummer, kilometerstand en nummerplaat. Het kan ook automodel en datum zijn, als uw doel is om meer mensen een proefrit te laten boeken - het is aan u! Uw hot leads worden rechtstreeks naar uw inbox en/of CRM-systeem gestuurd.

Gekwalificeerde en ervaren chatconsultants

Wij hebben uitgebreide ervaring met het afhandelen van chats namens autobedrijven en kennen de behoeften van de eindklant. Onze kwaliteitsbewuste chatconsultants zijn ook getraind in chatpsychologie en worden voortdurend bijgeschoold om u en uw klanten de best mogelijke service te bieden.

Zie potentiële verkopen binnenstromen, 24 uur per dag

Je bent altijd beschikbaar, elke dag van het jaar

Wij zijn te allen tijde online namens u, zodat u nooit potentiële klanten misloopt - zelfs als uw winkel of garage gesloten is. U kunt real-time persoonlijke service bieden en de best mogelijke online klantervaring creëren, waardoor bezoekers voor u kiezen.

Website bezoekers worden klanten

Wij screenen uw verkeer voor geïnteresseerde kopers en verzamelen precies die informatie die u wilt - zoals naam, telefoonnummer, kilometerstand en nummerplaat. Het kan ook automodel en datum zijn, als uw doel is om meer mensen een proefrit te laten boeken - het is aan u! Uw hot leads worden rechtstreeks naar uw inbox en/of CRM-systeem gestuurd.

Gekwalificeerde en ervaren chatconsultants

Wij hebben uitgebreide ervaring met het afhandelen van chats namens autobedrijven en kennen de behoeften van de eindklant. Onze kwaliteitsbewuste chatconsultants zijn ook getraind in chatpsychologie en worden voortdurend bijgeschoold om u en uw klanten de best mogelijke service te bieden.

industries_photoCAR

Wat is een lead in de auto-industrie?

Een lead is iemand die interesse heeft getoond in het product of de dienst van uw bedrijf en die voldoet aan de definitie van uw ideale klantenprofiel. De vereisten voor een lead hangen af van met wie u in contact wilt komen. Ja, dat leest u goed! U bepaalt wat een hot lead voor u is en wij sorteren alle leads uit die hier niet aan voldoen.

Voor de één bevat een lead naam, telefoonnummer en email van een potentiële klant, voor de ander is het verkrijgen van informatie over het kenteken of in welk automodel de bezoeker geïnteresseerd is. De mogelijkheden zijn legio, en wij zullen u uiteraard begeleiden naar de juiste opzet.

Wat is een lead in de auto-industrie?

Een lead is iemand die interesse heeft getoond in het product of de dienst van uw bedrijf en die voldoet aan de definitie van uw ideale klantenprofiel. De vereisten voor een lead hangen af van met wie u in contact wilt komen. Ja, dat leest u goed! U bepaalt wat een hot lead voor u is en wij sorteren alle leads uit die hier niet aan voldoen.

Voor de één bevat een lead naam, telefoonnummer en email van een potentiële klant, voor de ander is het verkrijgen van informatie over het kenteken of in welk automodel de bezoeker geïnteresseerd is. De mogelijkheden zijn legio, en wij zullen u uiteraard begeleiden naar de juiste opzet.

Klantenservice draait om mensen - niet om bots

Stelt u zich eens voor dat er geen gelegenheid zou zijn voor persoonlijke interactie in de garage of winkel. Dat zou natuurlijk niet houdbaar zijn - en dat is het op uw website ook niet! Immers, 93% geeft de voorkeur aan interactie met een echt persoon in een koopsituatie. En het is voor niemand een verrassing dat de meesten hun onderzoek meestal online beginnen. Dus waarom niet ook persoonlijk aanwezig zijn?

Het kopen van een auto, het aangaan van een lease-overeenkomst of het boeken van een grote reparatie zijn situaties waarin menselijke interacties de alfa en omega zijn. Hier moet u zich begrepen voelen en een soort van vertrouwen voelen. Dit wordt alleen bereikt door menselijk contact, omdat alleen mensen zich kunnen inleven en een context kunnen begrijpen. Iets wat chatbots niet kunnen.

Chat consultants die binnen enkele seconden reageren

De gemiddelde chat in de auto duurt 8:40 minuten en bestaat uit negen interacties tussen de klant en de chatconsultant. Consumenten gaan recht op hun doel af als ze hulp nodig hebben, maar eisen dan ook een onmiddellijke reactie terug.

Daarom worden onze chats binnen 4 seconden afgehandeld, zodat de bezoeker zich meteen gehoord en geholpen voelt. Een snelle reactie houdt de bezoeker op de site en resulteert in meer warme leads. Sterker nog, elke 3e chat in 2021 werd een lead.

Klantenservice draait om mensen - niet om bots

Stelt u zich eens voor dat er geen gelegenheid zou zijn voor persoonlijke interactie in de garage of winkel. Dat zou natuurlijk niet houdbaar zijn - en dat is het op uw website ook niet! Immers, 93% geeft de voorkeur aan interactie met een echt persoon in een koopsituatie. En het is voor niemand een verrassing dat de meesten hun onderzoek meestal online beginnen. Dus waarom niet ook persoonlijk aanwezig zijn?

Het kopen van een auto, het aangaan van een lease-overeenkomst of het boeken van een grote reparatie zijn situaties waarin menselijke interacties de alfa en omega zijn. Hier moet u zich begrepen voelen en een soort van vertrouwen voelen. Dit wordt alleen bereikt door menselijk contact, omdat alleen mensen zich kunnen inleven en een context kunnen begrijpen. Iets wat chatbots niet kunnen.

Chat consultants die binnen enkele seconden reageren

De gemiddelde chat in de auto duurt 8:40 minuten en bestaat uit negen interacties tussen de klant en de chatconsultant. Consumenten gaan recht op hun doel af als ze hulp nodig hebben, maar eisen dan ook een onmiddellijke reactie terug.

Daarom worden onze chats binnen 4 seconden afgehandeld, zodat de bezoeker zich meteen gehoord en geholpen voelt. Een snelle reactie houdt de bezoeker op de site en resulteert in meer warme leads. Sterker nog, elke 3e chat in 2021 werd een lead.

Het is zo makkelijk om meer leads te genereren

installation icon

1. Chat opzetten in slechts vijf minuten

U ontvangt een stukje code dat u op uw website kunt plaatsen. Als u technische begeleiding nodig heeft, zijn wij er om u te helpen.

search

2. U bepaalt uw loodbehoeften

Welke informatie heb je nodig van potentiële klanten? U kunt het telefoonnummer, de kilometerstand, de nummerplaat en meer krijgen.

conversation icon

3. Wij zorgen voor vragen van klanten

Wij behandelen alle vragen in de chat 24/7 alle dagen van het jaar, en helpen uw klanten de informatie te vinden die ze nodig hebben.

Leads icon

4. Wij sturen hot leads naar u

Wij verzamelen informatie over de behoeften van de klant en sturen kant-en-klare leads rechtstreeks naar uw inbox en CRM-systeem.

Het is zo makkelijk om meer leads te genereren

installation icon

1. Chat opzetten in slechts vijf minuten

U ontvangt een stukje code dat u op uw website kunt plaatsen. Als u technische begeleiding nodig heeft, zijn wij er om u te helpen.

search

2. U bepaalt uw loodbehoeften

Welke informatie heb je nodig van potentiële klanten? U kunt het telefoonnummer, de kilometerstand, de nummerplaat en meer krijgen.

conversation icon

3. Wij zorgen voor vragen van klanten

Wij behandelen alle vragen in de chat 24/7 alle dagen van het jaar, en helpen uw klanten de informatie te vinden die ze nodig hebben.

Leads icon

4. Wij sturen hot leads naar u

Wij verzamelen informatie over de behoeften van de klant en sturen kant-en-klare leads rechtstreeks naar uw inbox en CRM-systeem.

Probeer Weply livechat 7 dagen gratis uit

Schrijf u in voor een gratis proefperiode

We zetten uw chat op zodra we contact met u opnemen.
Vanaf daar duurt het slechts 5 minuten om te beginnen.

NL_Try-for-free (#42)?

Onze chat consultants behandelen de chat 24/7

Wij sturen hot leads gedurende de proefperiode

De proefperiode is 100% vrijblijvend

Begeleiding van een Klanten Succes Manager

Elke 3e chat veranderde in een lead vorig jaar

Capterra-White-removebg-preview

Probeer Weply livechat 7 dagen gratis uit

Schrijf u in voor een gratis proefperiode

We zetten uw chat op zodra we contact met u opnemen.
Vanaf daar duurt het slechts 5 minuten om te beginnen.

NL_Try-for-free (#42)?

Onze chat consultants behandelen de chat 24/7

Wij sturen hot leads gedurende de proefperiode

De proefperiode is 100% vrijblijvend

Begeleiding van een Klanten Succes Manager

Elke 3e chat veranderde in een lead vorig jaar

Capterra-White-removebg-preview

We helpen meer dan 2.400 bedrijven
om het meeste uit hun websiteverkeer te halen

We helpen meer dan 2.400 bedrijven
om het meeste uit hun websiteverkeer te halen

"We zijn altijd bereikbaar voor onze klanten, terwijl het een deel van de druk van onze telefoons heeft gehaald."

— Mads Aagaard | Uggerhøj Auto

"We zijn altijd bereikbaar voor onze klanten, terwijl het een deel van de druk van onze telefoons heeft gehaald."

— Mads Aagaard | Uggerhøj Cars