Nog meer klanten op de reis van hun dromen krijgen
Onze chat consultants zijn specialisten in het genereren van hoogwaardige leads in de reisbranche
Nyati Safari
Met Weply is Nyati Safari 24 uur per dag, elke dag van het jaar, beschikbaar voor potentiële klanten, met echte mensen die klaar staan om te helpen in de chat.
42%
BEZOEKERS
CHATTEN MET ONS
23%
CHATTEN WORDEN
HOT LEADS
66%
LEIDINGEN BUITEN
KANTOORUREN
Nyati Safari
Met Weply is Nyati Safari 24 uur per dag, elke dag van het jaar, beschikbaar voor potentiële klanten, met echte mensen die klaar staan om te helpen in de chat.
42%
BEZOEKERS
CHATTEN MET ONS
23%
CHATTEN WORDEN
HOT LEADS
66%
LEIDINGEN BUITEN
KANTOORUREN
Zet uw websiteverkeer om in potentiële klanten
24/7 beschikbaar zijn, elke dag van het jaar
Met 24/7 live chat, slaapt uw bedrijf nooit en trekt het de aandacht van elke reiziger, ongeacht het tijdstip van de dag. Communiceer persoonlijk met uw potentiële klanten bij de eerste ontmoeting op uw website en creëer een unieke klantervaring.
Websiteverkeer worden klanten
Onze chat consultants sorteren uw websiteverkeer en sturen klanten die interesse hebben in een reis naar uw inbox en/of CRM-systeem. De chat consultants verzamelen de door u gevraagde informatie - zoals naam, telefoonnummer, aantal reizigers, bestemming en reisperiode.
Gekwalificeerde en ervaren chat consultants
Wij onderhouden de chats voor verschillende bedrijven in de reisindustrie en kennen de behoeften van consument en hoe wij daar precies op in moeten spelen. Wij trainen ons team van chat consultants in chat psychologie en zij worden ook continu bijgeschoold en verleend van feedback om een nog betere ervaring te leveren voor uw websitebezoekers.
Zet uw websiteverkeer om in potentiële klanten
24/7 beschikbaar, elke dag van het jaar
Met een open live chat 24/7, slaapt uw bedrijf nooit en trekt het de aandacht van elke reiziger, ongeacht het tijdstip van de dag. Communiceer persoonlijk met uw potentiële klanten bij de eerste ontmoeting op uw website en creëer een unieke klantervaring.
Website verkeer verandert in klanten
Onze chatconsultants sorteren uw verkeer en sturen klanten die klaar zijn om te kopen en klanten die klaar zijn om te reizen naar uw inbox en/of CRM-systeem. De chatconsultants verzamelen de door u gevraagde informatie - zoals naam, telefoonnummer, aantal reizigers, bestemming en reisperiode.
Gekwalificeerde en ervaren chatconsultants
Wij hebben chats verzorgd voor verschillende bedrijven in de reisindustrie en kennen de behoeften van eindgebruikers en weten hoe zij moeten communiceren. Wij trainen ons team van chat consultants in chat psychologie en zij worden continu bijgeschoold om een nog betere ervaring te leveren voor uw website bezoekers.
Wat is een lead in de reisindustrie?
Een lead is een prospect, een potentiële klant, een mogelijke verkoop. Het is informatie over een persoon die interesse heeft getoond in uw product of dienst. Wij sturen alle geïnteresseerde kopers naar u door en verkrijgen de informatie die voor u nuttig is. Wij genereren dus alleen leads die aan al uw eisen voldoen.
U bepaalt welke informatie u over uw leads wilt, maar wij begeleiden u naar de juiste opzet.
Wat is een lead in de reisindustrie?
Een lead is een prospect, een potentiële klant, een mogelijke verkoop. Het is informatie over een persoon die interesse heeft getoond in uw product of dienst. Wij grijpen alle geïnteresseerde kopers en verkrijgen de informatie die u wilt. Wij genereren dus alleen leads die aan uw eisen voldoen.
U bepaalt welke informatie u over uw leads wilt, maar wij begeleiden u naar de juiste opzet.
We willen interactie met echte mensen
Wanneer u een reis of een verwenverblijf wilt boeken voor iemand van wie u houdt, is dat vaak iets waar u al een tijdje over heeft nagedacht. In deze situaties wilt u hulp en advies kunnen vragen aan een echt persoon, zodat u relevante informatie verkrijgt en ook een vertrouwd gevoel heb bij de aankoop hiervan.
Statische informatie op een website of geautomatiseerde antwoorden van chatbots kunnen uw site onaantrekkelijk maken, want uit onze onderzoeken is gebleken, dat 93% van de mensen in een koopsituatie interactie wil met een mens in persoon!
Onze chat consultans reageren binnen 8 seconden
Met de Weply live chat bent u 24/7 bereikbaar en ontlast u een deel van uw andere communicatiekanalen, terwijl u meer websitebezoekers omzet in potentiële klanten.
Onze chat consultants behandelen chats binnen 8 seconden, zodat bezoekers zich meteen gehoord en geholpen voelen. Een snelle reactie houdt de bezoeker op de site en resulteert in meer warme leads. Sterker nog, elke 3e chat in 2021 veranderde in een lead.
We willen interactie met echte mensen
Wanneer u een reis of een verwenverblijf wilt boeken voor iemand van wie u houdt, is dat vaak iets waar u al een tijdje over hebt nagedacht. In deze situaties wil je hulp en advies kunnen vragen aan een echt persoon, zodat je je ook veilig voelt wanneer je uiteindelijk je reis koopt.
Statische informatie op een website of chatbots kunnen mensen van uw site doen wegspringen, want 93% van de mensen in een koopsituatie wil interactie met een mens in persoon!
Onze chat consulenten reageren binnen 4 seconden
Met Weply live chat bent u 24/7 bereikbaar en neemt u een deel van de druk weg van uw andere communicatiekanalen, terwijl u meer websitebezoekers omzet in potentiële klanten.
Onze chat consultants behandelen chats binnen 4 seconden, zodat bezoekers zich meteen gehoord en geholpen voelen. Een snelle reactie houdt de bezoeker op de site en resulteert in meer warme leads. Sterker nog, elke 3e chat in 2021 veranderde in een lead.
Het is snel en gemakkelijk om meer leads te krijgen
1. Chat opzetten in slechts vijf minuten
U ontvangt een stukje code dat u op uw website kunt plaatsen. Als u technische begeleiding nodig heeft, zijn wij er om u te helpen.
2. U bepaalt uw lead eisen
Welke informatie is nuttig voor u?
U kunt het telefoonnummer, het aantal reizigers, de bestemming, de reisperiode en nog veel meer verkrijgen.
3. Wij behandelen de vragen
Wij behandelen alle vragen in de chat 24/7, alle dagen van het jaar, en helpen uw klanten de informatie te vinden die zij nodig hebben.
4. Wij sturen hot leads naar u
Wij verzamelen informatie over de behoeften van de klant en sturen kant-en-klare leads rechtstreeks naar uw inbox en CRM-systeem.
Het is snel en gemakkelijk om meer leads te krijgen
1. Chat opzetten in slechts vijf minuten
U ontvangt een stukje code dat u op uw website kunt plaatsen. Als u technische begeleiding nodig heeft, zijn wij er om u te helpen.
2. U bepaalt uw loodbehoeften
Welke informatie is nuttig voor u?
U kunt het telefoonnummer, het aantal reizigers, de bestemming, de reisperiode en nog veel meer krijgen.
3. Wij zorgen voor vragen van klanten
Wij behandelen alle vragen in de chat 24/7 alle dagen van het jaar, en helpen uw klanten de informatie te vinden die ze nodig hebben.
4. Wij sturen hot leads naar u
Wij verzamelen informatie over de behoeften van de klant en sturen kant-en-klare leads rechtstreeks naar uw inbox en CRM-systeem.
Probeer de Weply live chat 7 dagen gratis uit
Schrijf u in voor een gratis proefperiode
We zetten uw chat op zodra wij contact met u opgenomen hebben. Vanaf daar duurt het slechts 5 minuten om te beginnen.
Onze chat consultants behandelen de chat 24/7
Wij sturen hot leads gedurende de proefperiode
De proefperiode is 100% vrijblijvend
Begeleiding van een Customer Succes Manager
Elke 3e chat veranderde in een lead vorig jaar
Probeer Weply livechat 7 dagen gratis uit
Schrijf u in voor een gratis proefperiode
We zetten uw chat op zodra we contact met u opnemen.
Vanaf daar duurt het slechts 5 minuten om te beginnen.
Onze chat consultants behandelen de chat 24/7
Wij sturen hot leads gedurende de proefperiode
De proefperiode is 100% vrijblijvend
Begeleiding van een Klanten Succes Manager
Elke 3e chat veranderde in een lead vorig jaar
"De leads die we via onze chat binnenkrijgen zijn van zeer hoge kwaliteit en we kunnen snel achterhalen of er een potentiële samenwerking is."
— Frederik Sandgrav | Sandgrav Solutions
"De leads die we via onze chat binnenkrijgen zijn van zeer hoge kwaliteit en we kunnen snel achterhalen of er een potentiële samenwerking is."
— Frederik Sandgrav | Sandgrav Solutions