Weply vs. Intercom

Weply en Intercom zijn beide live chat providers die chats ontwikkelen voor bedrijven die bemand worden door echte mensen. Je zou dus denken dat ze veel met elkaar overeenkomen. Dat komen ze op sommige punten ook, maar het zijn uiteindelijk twee heel verschillende oplossingen. Weply onderscheidt zich door een compleet chatpakket aan te bieden waarbij jouw chat de klok rond bemand is en je gekwalificeerde leads direct naar jouw inbox krijgt gestuurd.

group-chat

Persoonlijke bemande chat

Net als Weply maakt Intercom het voor bedrijven mogelijk om door middel van een live chat te communiceren met website bezoekers. Intercom's Business Messenger is voor iedereen die een eigen chat wil bemannen. Je kunt ook een chatbot functie toevoegen die zal proberen om vragen van jouw klanten te beantwoorden voordat ze worden doorgestuurd naar een echte medewerker. Als klant van Weply zullen professionele chatagenten jouw live chat bemannen, zodat jij zelf geen vinger hoeft uit te steken. Onze chat-agenten zijn intern bij ons in dienst en worden voortdurend bijgeschoold. Over het algemeen is ons verloop van chat agents laag, wat betekent dat je kunt verwachten dat het dezelfde chat agents zullen zijn die jouw chat herhaaldelijk zullen afhandelen.

24/7 online

In tegenstelling tot Intercom ben je met Weply verzekerd van 24/7 en 365 dagen per jaar online beschikbaarheid. Er zal altijd een echt mens klaarstaan om te communiceren met jouw bezoekers op jouw site. Met Intercom zal jouw beschikbaarheid afhangen van jouw eigen middelen in termen van het dekken van de chat, hetzij zelf of jouw medewerkers, of het betalen voor externe chat agents. Wij weten hoe belangrijk de online beschikbaarheid van bedrijven is. Uit onze gegevens blijkt dat +50% van alle chats van klanten buiten de periode 8.00 tot 16.00 uur komen en meer dan 23% van alle chats zijn in het weekend. Daarom is 24/7 beschikbaarheid een onderdeel van Weply's chat oplossing.

save-time
chat bubbles

Diep inzicht in online dialogen

Geen mens is gelijk. Hetzelfde geldt voor onze manier van communiceren. Alleen mensen kunnen de volledige context van de vraag van de klant begrijpen, wat vaak nodig is als je goede antwoorden wilt geven. Maar niet iedereen kan goede antwoorden geven die bijdragen aan een goede klantervaring. In tegenstelling tot HubSpot heeft Weply een team van chat agents die gespecialiseerd zijn in online dialogen via chat en conversationele psychologie. Zij zijn onder andere getraind en getest in vraagtechnieken, spiegelen en meta-communicatie.

Til uw chat naar een hoger niveau met leadgeneratie

Het is de droom van elke ondernemer om een heleboel vragen van klanten te krijgen via telefoon, e-mail of een contactformulier op de website. Het wordt echter een nachtmerrie als het merendeel van de vragen niet relevant is. Je eindigt met een hoop verspilde werkuren. Je kunt dit voorkomen met de chat-oplossing van Weply. Wij verzamelen, sorteren en sturen leads door op klanten die voldoen aan jouw lead eisen. Je kunt bijvoorbeeld als lead-eis stellen dat klanten een telefoonnummer en e-mail moeten opgeven en in een bepaald gebied moeten wonen. Weply is de enige op de markt die deze vorm van leadgeneratie 24/7 aanbiedt.

funnel-ROI
easy-implementation

Eenvoudige en snelle implementatie

Het opzetten van jouw Weply Chat neemt slechts 5 minuten in beslag - geen ingewikkelde instellingsprocedures! Vanaf daar zal jouw chat 24/7 bemand worden door echte mensen die gespecialiseerd zijn in online dialogen en het omzetten van website bezoekers in leads. In tegenstelling tot Intercom heeft Weply geen interne resources nodig om een goed functionerende chat te hebben. Omdat de chat wordt bemand door externe chat consultants, hoef je geen tijd en middelen te besteden aan het trainen van jouw medewerkers in het beantwoorden van chats en het gebruik van het platform.

De chat die Google gaat belonen

Chatoplossingen hebben wel degelijk invloed op de SEO-ratings van websites. De meeste chat diensten hebben een negatief effect omdat ze de pagina snelheid van websites vertragen. In tegenstelling tot andere aanbieders zal de snelle en lichte widget van Weply de SEO rating van websites daadwerkelijk verbeteren. Weply's chat zal de pagina autoriteit van de site verhogen door middel van verhoogde betrokkenheid, wat de score in Google zal verbeteren. Dit zal waarde toevoegen aan jouw bedrijf, omdat het uiteindelijk meer verkeer naar jouw site genereert. Je kunt dus Weply's widget implementeren zonder je zorgen te maken over degradatie van een van jouw SEO parameters.

medal-search

Klaar om uw website bezoekers te voorzien van een unieke en gepersonaliseerde live chat ervaring?