Hoe wij uw prijs berekenen

Geen twee bedrijven zijn gelijk, en hetzelfde geldt voor websiteverkeer. Daarom stemmen we de chat af op jouw behoeften.

Iedereen begint hier

Gratis proefperiode

De proefperiode stelt u in staat om uit te vinden of u denkt dat onze chatoplossing aan uw behoeften voldoet. Tegelijkertijd krijgen wij inzicht in het verkeer van uw website, zodat wij u in de latere overeenkomst de beste prijs kunnen bieden.

7 dagen gratis of 50 leads - afhankelijk van wat het eerst komt

Ondersteuning via telefoon of e-mail

Leads rechtstreeks in uw inbox

Begeleiding bij het opstellen van leadbehoeften

Het aangaan van een overeenkomst

Bent u tevreden en blij met ons product, en ervaart u dat wij waarde creëren voor uw bedrijf, dan sluiten we een overeenkomst af. De overeenkomst bestaat uit een vaste maandelijkse service fee en een prijs per lead die u ontvangt. De prijs wordt bepaald bij het aangaan van de overeenkomst en is afhankelijk van het volume van het websiteverkeer.

Bekijk in welke prijsklasse u valt op basis van uw huidige websiteverkeer:

Minder dan 10.000 bezoekers
Meer dan 10.000 bezoekers

Onder 10.000 bezoekers

VASTE MAANDELIJKSE SERVICE FEE EN PRIJS PER LEAD

 

De maandelijkse service fee dekt de administratie van de chats die geen leads worden, training van chat agents, evenals ondersteuning en onderhoud van de chat.

  • Maandelijkse service fee tussen XXX
  • Prijs per lead tussen €10-16
  • Leads direct naar uw inbox
  • Leads direct naar uw CRM systeem
  • 3rd party integraties
  • Aangewezen klantsuccesmanager

De overeenkomst kan als een doorlopende overeenkomst lopen, of u kunt zich voor meerdere maanden tegelijk vastleggen.

Betere communicatie met ons klantenbestand.
Voordat we Weply aan onze website toevoegden, verloren we klanten met acute behoeften aan andere leveranciers. Soms is het krijgen van een eerste reactie al voldoende om de klant op zijn gemak te houden totdat een van onze consultants antwoordt met de benodigde informatie of een servicemonteur stuurt.

Daniel R.

Al met al een zeer tevreden gebruiker van Weply!
Als marketeer bij Weply heb ik me opnieuw gerealiseerd hoe belangrijk het is om naar klanten te luisteren en naar wat ze vragen. De gesprekken van Weply helpen me de inhoud op onze site te verbeteren en vragen van klanten te beantwoorden voordat ze worden gesteld.

Ida Marie N.

Zeer tevreden als klant
Het bedrijf is erg behulpzaam bij het maken van eventuele aanpassingen aan de livechat en chatagenten. Je hebt het gevoel dat je de controle hebt over wat er in de livechat gebeurt, zonder direct betrokken te zijn bij de chatsessies, waar de Weply-agenten hun werk doen. Hun klantenondersteuning is uitstekend en het bedrijfsmodel is zeer betaalbaar.

Christian A.

Weply chat vs. anderen chats

_

  • 24/7 beschikbaar
  • Snelle en gemakkelijke oplossing
  • Minder fouten
  • Meer betrokkenheid
  • Start kosten
  • Bedieningskosten
  • Gemiddelde antwoord tijd

Weply Chat

  • Laag
  • Gemiddeld
  • Onder 4 seconden

Intern livechat

  • Laag
  • Hoog
  • Een paar uren

Chatbots

  • Hoog
  • Laag
  • 0,1 seconden

Veelgestelde vragen

Als je nog andere vragen hebt, kun je met ons chatten via de knop rechtsonder. Wij zijn altijd online en staan klaar om al jouw vragen te beantwoorden!

Laat ons u helpen uw websiteverkeer om te zetten in klanten