Hoe wij uw prijs berekenen

Geen twee bedrijven zijn gelijk, en hetzelfde geldt voor websiteverkeer. Daarom stemmen we de chat af op uw behoeften.

Wij helpen bedrijven sitebezoekers om te zetten in klanten door in real-time met hen in gesprek te gaan. Wij doen dit zodat u meer tijd hebt om te concentreren op dringende taken.

  • step1

    Gratis proefperiode

  • U krijgt 7 dagen gratis of de eerste 50 leads, afhankelijk van wat het eerst komt.

    Na 7 dagen of wanneer u 50 leads hebt bereikt, bespreken we of de dienst voor u heeft gewerkt.

  • step2

    2 maanden testperiode

  • Als we hebben vastgesteld dat we goed bij elkaar passen, bieden we u een proefperiode van 2 maanden aan, zodat we u als cliënt en als persoon kunnen leren kennen en kunnen zien hoe wij bij uw bedrijf passen.

    Omdat wij met u in contact blijven een de chat steeds optimaliseren, kunnen wij de beste en het meest nauwkeurige prijs voorstellen.

    U betaalt trouwens alleen maar voor de leads die wij u toe sturen.

Klaar voor nieuwe leads? Wij hebben er zin in.

Veelgestelde vragen

Als u nog andere vragen hebt, kunt u met ons chatten via de knop rechtsonder. Wij zijn altijd online en staan klaar om al uw vragen te beantwoorden.

Wat onze klanten zeggen

Zeer tevreden!

Zeer tevreden!
Wij zijn erg blij met het service, we krijgen meer leads dat we oorspronkelijk dachten en de klanten zijn ook tevreden. De klantendienst is zeer behulpzaam en wanneer iemand belt zijn ze vaak onder de indruk.
Weply neemt klanttevredenheid serieus en heeft daarom geen ingewikkelde afspraken, maar alles werkt heel soepel en met de klant in het middelpunt.

— Fredrik Krylborn - Hem Komfort

Ik ben erg blij met Weply

Ik ben erg blij met Weply. Klanten ontvangen snel en aardig antwoorden op hun vragen. Weply vindt websitebezoekers zodat ze niet verder surfen zonder eerst hun contactgegevens achter te laten en hun zaak te beschrijven. Zij zorgen ook voor een professioneel en persoonlijk gesprek met potentiële klanten, en het lijkt net alsof mijn eigen personeel aan de lijn is.

— Fredrik Vedin

Wij zijn super blij met Weply

Wij zijn super blij met Weply. Nu krijgen wij klanten op een hele nieuwe manier. De chatconsultants die antwoorden hebben een professioneel gedrag en laten een goed imago van Firesafe zien. Het is gemakkelijk om contact op te nemen met Weply, en als je problemen hebt zijn ze erg/zeer behulpzaam. Voor ons is het een betaalbare service. Als u niet zeker bent of dit de juiste keuze is, raad ik u aan het te proberen.

— Marie Karlsson, Firesafe

Volledig tevreden met Weply

Volledig tevreden met Weply. Ik was onder de indruk van het eerste contact en besloot dat het de moeite waard was om hun een kans te geven. De bediening leek vriendelijk, professioneel en doelgericht te zijn. Het doel om meer klanten te krijgen was geslaagd.

— Morten Dahlgren Jensen, Aros Insulation

Weply chat vs. anderen chats

_

  • 24/7 beschikbaar
  • Snelle en gemakkelijke oplossing
  • Minder fouten
  • Meer betrokkenheid
  • Start kosten
  • Bedieningskosten
  • Gemiddelde antwoord tijd

Weply Chat

  • Laag
  • Middellange
  • Onder 4 seconden

Internal live chat

  • laag
  • Hoog
  • Een paar uren

Chatbots

  • Hoog
  • Laag
  • 0,1 seconden

Laat ons u helpen uw websiteverkeer om te zetten in klanten