Support Algemeen  Chats lezen

Chats lezen

Bijgewerkt: 13 oktober 2022

 

2. Klik op Chat History

Click on Chat History

 

3. Klik op het chatgesprek dat u wilt lezen

Als de chatgesprekken aan de linkerkant blauw zijn gemarkeerd, betekent dit dat ze nog niet zijn gelezen.

Select the chat you would like to read

 

4. Meer informatie over de websitebezoeker is te vinden in het rechterpaneel

In de Visitor information kunt u zien welk apparaat en welke browser de bezoeker voor het chatten heeft gebruikt en wat zijn of haar locatie was, op basis van zijn of haar IP-adres.

To view more details about the visitor, you can do so from the right panel

 

5. Bij Visitor Journey kunt u zien welke pagina's de bezoeker op uw website heeft bezocht

Klik op het (plus)teken om te zien welke URL's de bezoekers tijdens die sessie heeft gebruikt.

To view where your visitor has been on your website, you can see that from the Visitor Journey

 

6. Als de chat leadinformatie bevat, kunt u deze informatie doorsturen naar uw collega's door op de knop Versturen te klikken

If the chat has lead information, you can forward it to your colleagues by clicking on the send button

 

7. Voer het e-mailadres van uw collega in het veld 'To' in

Vergeet niet op ENTER te drukken.

Enter the e-mail address of your colleague in the "To" field

 

8. Klik op Send om de informatie door te sturen

Click on Send to forward the information

´


Heeft u hulp nodig?

+31 619 16 00 82

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 09:00 tot 16.00 uur en
vrijdag van 09:00 tot 15.30

We nemen zo snel mogelijk contact met u op.