2. Klik op Chat History
3. Klik op het chatgesprek dat u wilt lezen
Als de chatgesprekken aan de linkerkant blauw zijn gemarkeerd, betekent dit dat ze nog niet zijn gelezen.
4. Meer informatie over de websitebezoeker is te vinden in het rechterpaneel
In de Visitor information kunt u zien welk apparaat en welke browser de bezoeker voor het chatten heeft gebruikt en wat zijn of haar locatie was, op basis van zijn of haar IP-adres.
5. Bij Visitor Journey kunt u zien welke pagina's de bezoeker op uw website heeft bezocht
Klik op het + (plus)teken om te zien welke URL's de bezoekers tijdens die sessie heeft gebruikt.
6. Als de chat leadinformatie bevat, kunt u deze informatie doorsturen naar uw collega's door op de knop Versturen te klikken
7. Voer het e-mailadres van uw collega in het veld 'To' in
Vergeet niet op ENTER te drukken.
8. Klik op Send om de informatie door te sturen
´
Heeft u hulp nodig?
+31 619 16 00 82
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 09:00 tot 16.00 uur en
vrijdag van 09:00 tot 15.30
We nemen zo snel mogelijk contact met u op.